Dturn Kizlar ebe sadace rota var onu da isteginize bagli dedi ben yaptirmayacagim baska bir asi yapiliyormu bu ayda yoksa tek rota mi
Ebruss Dturn rotayı biz iki aylık aşılarıyla yaptırmıştık ayrı yaptıranlar için üçüncü ayda yapıyorlar. Başka aşı yok 4. Ayında var aşıları