kızlar bişey dicem, sizin de haberiniz olsun. bana da hemşire calpol ver ateşi çıkarsa demişti ama doktorum kesinlikle önermiyorum dedi, içinde katkı maddesi varmış, ateş düşürücü fitil verdi. tabi her doktorun görüşü farklı oluyor ama doktorunuza danışmadan vermeyin. bi de aşıdan sonra ateşi çıkacak diye bişey yok. bizim 2 ay aşısından sonra sürekli ölçtüm 38in üstüne çıkmadı, hiç birşey vermedim