kızlar 17sinde 3 aylık oluyoruz. sürekli kendini kaldırmaya çalışıyo, ellerimi uzatınca da tutup önce oturur pozisyona geçiyo, sonra da ayağa kalkmak istiyo (tabi ona ben destek veriyorum) bunu yapınca mutluluktan çıldırıyo, ben de çok mutlu oluyorum tabi ama korkuyorum da bi taraftan acaba bir zarar veriyo olabilir miyim diye? kontrole de gidemiyoruz malum ☹️ daha önce bu durumu yaşayan, doktora soran var mı?