Kızım 15 buçuk aylık uyandığı gibi kustu sonra peşpeşe devam etti kusması azar azar kusuyo ama sürekli oguruyo hiç biseyde yemedi iki lokma yedirdim daha fazlasını kustu toplam 8 oldu kusması dişler kusma yaparmi azı dişleri cikiyo eli sürekli o dişlerinde napmaliyim bı fikri olan var mı hastaneye gitmeli miyim