45günlük bebeğim gazdan delirmek benide delirtmek üzere,sütüm yok maalesef(nie emzirmedin,emzrdikçe gelir,onu ye bunu ye yazmayın lütfen 🤯)
önce aptamil kullandım kabız yaptı,sonra bebelac deli gibi gaz yaptı, en son araltırdım şimdi similac kullanıyorum gazımız azaldı ama bununlada asla doymuyor 🤷🏻♀️
Diğerlerinden 90cc ile 3 saat deliksiz yatıyodu bunda 1,5 saatte bir 100cc içiyo versem dahada içer uyuyamıyor doymadığı için , varmı bi önerisi olan ben bu işe çözüm bulamadım ,birde etkili bir gaz damlası kullanan varsa tavsiye edebilirmi?