Eymeniim beklentinizi çok yüksek tutuyorsunuz, yazdıklarınızın çoğu için erken. Lütfen yapabileceğinden fazlasını ummayın miniğinizden, kendinize de ona da haksızlık edersiniz yoksa. Bebeklerde gelişimin ay ay takibini okuyabileceğiniz kaynaklar ve kitaplar
edinin. Böylece daha bilinçli olur ve gereksiz evhamdan uzak durursunuz. 😊