2 aylik bebegim ozellikle gunduz uykularindan cok uykusu olmasina ragmen ve karnida tok eminim yarim satte bir meme icin uyaniyor gozleri yari acik halde emziriyorum geri uyuyor sizinkilerde oyle yapiyor mi ve ne siklikla emziriyorsunuz? 2 saatte bir emzirin sutunuz yaglasin diye okudum ama benimki surekli meme istiyor durmuyor 😑 emzik veriyorum ilk gunden beri safmdece uyurken sersemlikle zor kabul ediyo istemeye istemeye😔