Lna canım emziriyorsan rezene tohumu al demle ve iç çocugada çay kaşığıyla verebilirsin,yada ayaklarına sıcak havlu koy oda iyi gelir rahatlatıyor bizde cok gazlı bebektik kendi yöntemlerimizle rahatlıyorduk tabi sab simplexi de düzenli kullanıyorduk 4 saatte 3 damla 4 damla veriyordum faydasını gördük şimdi zaten kendi çıkartıyor artık 😇