Kuzuannesi balcicegin_annesi ben wee baby natural genis agizli cam biberon kullandim anne gogsu gbi hic memeyi birakmadida
senasahin balcicegin_annesi ben kullandım gaz sancıları için hava boşluğu var kolay kavradı çok iyi bir biberon
YadeKaradag balcicegin_annesi 11 aylık kızım hala kullanıyorum çok memnunum tavsiye ederim. Ucu vs çok iyi ayrica
balcicegin_annesi senasahin bütün lansinoh biberonlarında var o zaman dmi? Ben ebebekte gördüm bir tane 50 TL falandı sanırım sizin dediğiniz ile aynı o zaman ?
Htcesylmzz balcicegin_annesi bizde kullandık çok memnunuz ama her bebek aynı olmuyor nuk aldım onu tutmadı mesela
Berrinsoyagazi14 balcicegin_annesi ben kullandım bebeğim baya sevdi fakat meme reddi kendi beni etmediği için sizde yaşarmı Bilmiyorum biberondaki küçük çıkıntılar sayesinde kabarcıkları patlatıp gaz oluşmamasını engelliyor