Merhaba bayanlar benim bebeğim 1 buçuk aylık oldu .aşırı gazı var.surekli kendini sıkıyor ikiniyor hep.burnundan kusmugu geliyor.durup dururken bir anda ağlamaya başlıyor.uyku deseniz ıkınma ktan uyuyamıyor.kucagi.da uykuya dalıyor yatırdığım an yine uyanıyor.sanki boğazında bir sey Var gibi arada hirildiyor.yedigi ağzına geliyor gibi yapıyor .bugun doktora götürmeye karar verdim.ama bu virüsten dolayiendişeliyim bir şey olur mu diye