Zeynepkskn bi market alışverişi bile nekdr kıymetliymis diyorum.🥺 bebegim 9 aylik kış aylarnda bile.evde durmadik gezdik dolastik.. baharı yazı bekledik hep sahillere gidelm tatile.gidelim denize.girelim.diye😭😭annemler ankarada ben iskenderunda.. onlar icin de endiseliyim ve inanilmaz ozledim. sagligimiza bin şükür 🙏 insallah gecer bu zor günler 🤲