AlparslanFetihinAnnesi Öyle bi hale geldik ki gerçekten her boğaz ağrısını korona, baş ağrısını kanser sanıyoruz. Öncelikle geçmiş olsun, muhtemelen değilsiniz ama koronaysanız da yaşlı temasınız yoksa çok güzel 😂 şaka yapmıyorum eğer koronaysanız ve böyle hafif atlatıyorsanız çok şükür bağışıklık kazandınız, sizin için hastalığın riski bitti demek. Kötü olursanız bir sağlık kuruluşundan yardım alın. Yaşlı ve hastalarla temas etmeyin, Allah korusun siz çok hafif atlatıyor olabilirsiniz ama malum taşıyıcılık. Bebeğiniz içinde korkmayın Allah’ın izniyle bebekler de risk çok çok az, binde bir olacak ev kazasıyla da olur. Moralinizi yüksek tutun, yemeden içmeden ziyade moral yükseltir bağışıklığı 🌸