Günaydın anneler bebeklerinizle gün içerisinde ne gibi etkinlikler yapıyorsunuz, fikir alışverişi yapalım.10 buçuk aylığız.
Zeka kartlarıyla oynuyoruz
Oyuncak bardakları konsola yapıştırıyorum, o da söküyor
Plastik topları da aynı şekilde sökmece
Plastik halkaları üst üste diziyoruz
Plastik şişelerin için bakliyat koydum(fasulye, barbunya mısır) bunların çıkardığı sesler hoşuna gidiyor.
Ayakkabı kutusuna küçük delikler açtım ve 25 cm boyutunda kurdeleler geçirdim, her iki ucunu da düğümledim, uzun kısmı kutunun içinde kalıyor, bebek üstteki düğümü görünce çekiyor hemen zaten😊, çok hoşuna gidiyor bu.
Yine ayakkabı kutusuna yuvarlak ve imcr/uzun delikler açtım, birinden topu, ince uzun olandan kavanoz kapaklarını geçiriyor.
Şimdilik bunlarla idare etmeye çalışıyoruz ama günler uzun malum sizlerin de fikirlerini almak isterim güzel anneler☺️ Bu arada çoğunu instagramdaki sayfalardan fikir edindim