Sehrickr93 Arkadaşlar lütfen fikir verin yardım edin 40 günlük bebeğimi uyutamıyorum gece uykusunda sıkıntı yok emip rahatça uykuya geçebiliyor ama sabah 7 den akşam 7 ye kadar olan süreçte uyutmakta çok zorlanıyorum artık sinirlerim çok bozuldu beceremiyorum diye yorgunluk belirtilerine dikkat ediyorum esnediğinde yatırıyorum her şeyi deniyorum ama uykuya dalamıyor siz nasıl yapıyorsunuz lütfen yardım edin
[silindi] Sehrickr93 Karnının yok gazının olmadığından eminsen kundk yapabilirsin bide lolih Orhan yada fön sesi ozaman kolay dalar :)
BrcnBlgn Sehrickr93 Alerjiye bagli uyku reddi uykuya dalamama problemi yasio olabilorsiniz bebeginizi iyi gozlemleyin
Goksel Sehrickr93 ah ahh çok iyi anlıyorum bi yanda o ağlardı bi yanda ben hıçkıra hıçkıra 🤦🏻♀️ 40tan sonra gecer denilenler hep yalan asla gecmedi 😞Allah’tan gece uyuyor yoksa napardım bilmiyorum 🤦🏻♀️ Doyduğundan emin değilseniz bikez sağıp içirin hem ne kadar süt içtiğini görmüş olursunuz ben hep öyle yapıyodum en azından içim rahat ediyodu. Bez sayısı da önemli günde 6-8 çişli bez 2-3 kakalı bez çıkıyosa ( toplam bez sayısı 6-8) doyuyordur merak etmeyin ☺️
Sehrickr93 [silindi] karnının tok olduğuna nasıl emin oluyorsunuz emziriyorum bu ara çok paniklemiş durumdayım her şeyi sorguluyorum doğru mu yapıyorum diye
[silindi] Sehrickr93 Karnı doymasa gecede uyumaz 😅 Gazı olabilir bi gaz masajı yada banyo bide kundak yapın yanınada ya beyaz gürültü, ya fön o tarz Bi ses açın uyur Allahı izniyle 😅
Sehrickr93 Valla uyku meselesi tam kafayı sıyırmalıkmış,yok uyku belirtilerini takip et yok rutin oluştur yok 1,30 saat uyanık kalabiliyor bu ayda vs vs yok anacım yok neleri takip ediyorum olmuyor her çocuk kendine özel delireciğim🤦🏽♀️