Zehra22 Ya kızlar Adet olmadan hamile kalmak oluyormu,Yani 3 aydır doğum yapdım ve hala adet olmadım, emzirmiyorum da ,böyle bir şey başina gelen oldumu?
Defneannesi_ Zehra22 kesinlikle kalabilirsiniz , adet olmak emzirmek yada emzirmemek hamile kalmanıza engel değil
Deletedmom336 Zehra22 ilk adetinizi olmadan yumurtalama yasayacaksiniz ki adet olacaksiniz ne zaman adet olucaksiniz bilemiyosunuz ve denk gelebikir kalabilirsiniz
Deletedmom196 Zehra22 adet olmuyorsunuz diye kesinlikle hamile kalmam diye bişey yok. Süt hormonu üreme hormonunu baskılıyor diye adet görmüyorsunuz. Ayrıca sütte korumaz. Bebek istemiyorsanız korunmanız daha iyi olacaktır.
Eminetavsan Zehra22 olunabiliyor ama genelde dogum yaptıktan sonra Bi süre adet olunmuyor keza ben 7. Ayımda adet olmuştum. Kendimden çok çok en olmama ragmen her ayım acaba hamile miyim düşüncesiyle kabus gibi geçti
cevikoznur95 Zehra22 doğum yaptığınızdan bu yana hiç adet oldunuzmu ben ebeyim de emzirirken 1 seneye kadar görmemeniz normal tabi ki buda süt koruyacak hamile kalmicak anlamına gelmez test yapın :)
SnmMnss Ben Doğum yaptım 37. Günümde oldum ve emziriyorum ama bazen bir seneye kadarmış olmayan oluyormuş fakat adet olmadım hamile kalmam diye birşey yok hamile kalabilirsin canım