Rabiayyy
BIRICIKIM
Sdeali
Selin44
Ancak
fistikcisahap kızlar önerileriniz için çok sağolun, bi çoğunu biliyorum, 2. gebeliğim fakat bu kusma durumu farklıydı normel kusmak değildi meğer bağırsaklarında gaz varmış ve su yutmuş onu kusuyormuş balgamlı gibi. enfeksiyon dan şüphelenildi ama çok şükür tahililleri temiz çıktı,
lağma yapıldı, rahatladı minik kuşum🥰
sütüm çok şükür var, emdikçe çoğalıyor.
sık sık emzirmek, su içmek, hem anne için hemde bebek için en faydalı şeylerden👍
tekrar sağolun ilginiz için, iyiki böyle platform var😍 insanlar birnirine tanımadan dahi yüreğindeki güzellikleri görebiliyorum💞