Alparslanim Kızlar 27 gunluk bebeğim var sürekli kaldırıp emziriyorum mama veriyorum 2.3 saate bir bazen kendi kalmiyo bazen ben kaldırıyorum diyorum artık uyandırmasam kendi mi kalksa sanki uykusunu duzensizlestiriyomusum gibi geliyo ya
Kubuu1 Alparslanim en azından 40 i çıkar kadar en geç 3 saatte bir emzirin sonra o uyandikca emzirin geceleri. Gündüz de zaten sürekli isteyecektir istediği her an emzirin hem sütünüz de artar ☺️
Mommy_ Alparslanim Aylık kontrolde kilo alımı iyiyse ve sarılık riski ortadan kalkmış olursa gece uyanınca emzirmeye başlayabilirsiniz.
Kubuu1 esraeylul34 ben de 1 buçuk saatte uyandiriyordum ve doğru düzgün emmiyordu doktor 2 hatta 3 saatte bı emzir dedi