Nedimaysen benım bebegımde oyleydı normal dogum yaptım ben yalnız.acile gıttık 2. Gun mecburen cunku susmuyordu.kaynanam aç kaldıgını sütüm olmadıgını ıddaa ettı(sıkınca süt gelmesıne ragmen) megersem karnında koca bır gaz kutlesı varmıs kolık bebek dedı cok gazı var dedı gaz damlası kullandık sımdı cok ıyı cok sukur .43 gunluguz bu arada