Merhabalar. Bebeğim 3 ay 8 günlük. 40 ı bittikten sonra geceleri uyumaya başladı genelde 4 saat arayla uyanırdı emziririm hemen yine uyur anlayacağınız gece 1 2 defa kalkar. Ama şu 1 haftadır en az 6 7 saat uyuyor aralıksız ama bu kdr uyku onun için zararlı mı sizce uyandırmalı mıyım ve uyandığında haliyle çök acıkmış oluyor. Onu normalden fazla mı doyurmam gerek yoksa günlük nasıl doyuruyorsam öyle mi çünkü sanki bana doymuyor gibi geliyor yada ben öyle hissediyorum .