Tale benim de kedim var ancak hangi konularda zorlanıyorsunuz benim kendim genel olarak insan sevmeyen bir hayvan o yüzden bebeğe çok yaklaşmaz bir de normalde uyurken vs yanımızda almıyorduk kapımızı kapatıyorduk hala öyle devam ediyoruz bizde bir tek sorun bebeği uyutunca miyavlaması o da yeni yeni oldu öncesinde bebeğim seslere bu kadar duyarlı değildi