Cennet1212 oyy maşallah muzice bebeğe ismine de bayıldım 😍 rabbim size bağışlasın hiçbir anneye yaşatmasın inşallah bende 2 sene önce erken doğumla ikizlerimi kaybettim şuan 4 buçuk aylık Bi prensesim var sonsuz şükürler olsun yaşadıklarınızı o acınızı Bi nebzede olsa yaşadım ama şükür kavuşmuşsunuz rabbim bebeklermizi bağışlasın hiçbir anneye acılarını göstermesin onları da annesiz bırakmasın çok küçükler savunmasızlar kurban olurum onlara yaa❤️