Alyask Kızlar 5 aylık kızım ıshal dr götürdük kan degerlerıne baktılar bağışıklığı normal değerlere göre bıraz düsük çıktı basına gelen var mı ılerkı aylarda gelısır Mi emzırıyorum da
Aysenkl Alyask evet geçti aslında bakarsan doktor hariç herkez bize bu ishal değil dedi ishal böyle olmaz dedi kime inancağımı şaşırdım artık
Aysenkl bynduru teşekkürler bende anlamadım eski zamanın kadınları daha iyi biliyo galiba doktordan az çok anlayan komşularımız var annemde aynı şekilde ishal böyle olmaz dediler şimdi geçti gerçi mukusluydu oda geçti
Durucan Canım aktardan ekinezya çayı al bebeğine bir tane çiçeği bir çay bardağı sıcak suda demleyip gün içerisinde ara ara içir bağışıklığı çok güçlendiriyor bize doktorumuz önermişti
Alyask Durucan bu arada bebeğin ne kadarlık bnmkı 5 aylık da yıne Bn doktora danışmadan vermem ama küçüklere de oluyo mu bu cay cnm yan etkısı fılan var mı kı
Durucan Alyask biz yeni 7 aylık olduk bizim doktorumuz günde bir çay bardağı kadar içebilir dedi siz yinede kendi doktorunuza sorun