1ay 14 gunluk bebegim var kalça çıkıklığı icin kontrolu yaptirmadim virus yuzunden. Hastanedeki doktorun yardimcisi kadin 3 ay icinde yapilabilir keske gelmeseydiniz dedi bizde hemen geri donduk. 1 ay asisi icin saglik ocagina goturdugumde de neden baktirmadin 3 ayda degil birinci ayda olur kesinlikle dedi. Hangisine inanayim ne yapayim sasirdim. Hastaneye tekrar gidip işi riske atmak istemiyorum ama kalça cikikligi varsa benim yuzumden belirlenemezse. Cok onemli biseymi bu? Bilgisi plan yazabilir mi