Cennet1212 Arkadaslar hipp malesef pahalı bir mama ve sürekli aciktiriyor nedense yani artık mamasi yetismiyor aylık nerdeyse 700 lirayı geçiyor daha uygun ve memnun kaldiginiz bir mama onerir misiniz 0-6 ay devam sutlerinden
Esraraz Cennet1212 ben sma öneririm fiyat olarak hippe göre cok uygun hemde doyurucu ne gaz ne kabızlık sorunuda yaşamadık hipp kullandıgımız zamana göre sma daha doyurucu oldu.
Tbmrc Cennet1212 bende ilk önce aptamil kullanıyordum ama zaman geçtikçe yetişmedi ve fiyatı çok zorladı sonra bebelaga geçtim iyiki geçmişim hem fiyatı uygun hemde gaz kabızlık sorunu olmadi şuan 10 aylik 4. Ayındandır kullanıyorum çok memnunum
Canpare2 Bebelac var hem uygun hemde güzel sonra kaşık mamalarini deneyebilirsin 6 ayın hzerindeyse eğer bebeğin daha uygun oluyo
minesz21 Cennet1212 vala canım ilk başta 500 gram almıştık ama o normal bebelactı 47 liraya a 101 den almıştık şimdi de e bebekten 900 gram bebelac goldu 92 liraya aldık uygun geldi bana çünkü eczanede yada markette 350 gram bebelac gold 50 lira e bebektekine bakabilirsin uygun bence 🥰
Cennet1212 minesz21 çok iyiymiş fiyatı çünkü bizim kullandığımız 900 grami 170 tl yani sizinkinden deneyebilirim teşekkür ederim
Nisa6701 Kızlar benım kızımda 7 aylık gecelerı sıkıntı yasıyoruz yanı sut gelmemeye basladı sızce kasık mama mı vermelıyım devam sutu ve hangısını onerırsınız kabızlık sorunu yasatmayan