Zamaneannesi Meraba arkadaşlar kızım üç aylık ara ara denedim ama ne emzik nede biberon almıyor emzik çok önemli değil ama işe başlayacağım biberona alıştırmam lazım ama hiç istemiyor diliyle itiyor hep ne yapabilirim bu konuda önerilerinizi istiyorum 🙏🏼
Alparslann Zamaneannesi göğüs ucuna benzer daha yumuşak biberon seçebilirsin avent philips tavsiye ederim ..
Birtutamhuzur Zamaneannesi biberon kullanmıyoruz ama emzikte Philips avent ultra air çok kolay tuttu bebeğim tavsiye edebilirim.
gmznl10 Zamaneannesi mecbur kaşıkla kuzum. Çok zor almayan almıyor 13 aylık kızım almadı almıyor. Sürekli beni emmek istiyor.
Ygz30 Bende chiconun gaz karşıtı olanı var ucu baya güzel hemde uygun 40/50 arası.Aventinde var büyük almıştım kullanamdım daha.Onunda güzel başlığı.Oynatarak deneyein ilgisi dağılır alışır.Ah bu bebişler yeri gelince çok akıllı oluyorlar😇😇😇😇