Pregnant1 emziğe aşırı karşı bir anne olarak sürekli emzirdim kucağımda tuttum bütün işlerimi bıraktım emzik ver diyen kim olduysa kavga ettim eşim ve kaynanamda dahil ve haklı cıktım zamanla emme alışkanlığı azaldı çok zor zamanlar geçirmiş olabilirim ama bebeğimden daha önemli olmadığı kesin şimdi 5 aylık ve belirli zamanlarda emmek istiyor ve bıraktığımda ağlamıyor . Neden mi vermedim Damak yapısını bozacağını düşündüm , benimle vakit geçirmek yerine emziğe yapışmaSını istemedim , kandırmak ve yalnız bırakmak istemedim ve en önemlisi gelişimini olumsuz etkilenmesinden endişe duymaktı☺️ Ve şu an o her ses çıkardığında etrafını iyi izlemlediğinde ve emziğe odaklanmak yerine sadece benimle zaman geçirip oyunlar oynadığımda çok doğru bir şey yaptığımın bir kez daha anladım ve eşim takdir etti 🙂 Tercih tamamen senin