Partk Kaç dakika uyumasına müsade edeyim yeni doğdu 2 saat oldu doğalı. Kaç dakikakda emzireyim 20 dakikadır uyuyo
Cemilev Partk Emzir canim olabildiğince bende uyusun diye bıraktım oğlum sarılık oldu ebeler gelir zaten söylerler sana ama emzir cnm hem sütun icin hem bebek icin emzir her fırsatta
Aybk Partk ilk gün bende yarım saat te bir ve ya saatte bir emzirdm, ne kadar cok emerse o kadar Sütün cabuk iniyor zaten tamamen inmesi ancak 3 günü buluyor o yüzden bol bol emzir🤗❤️
sundus Partk canım hayırlı olsun bebişinle mutlu ömürler ☺️😍bol bol emzir kimseyi dinleme yarım saatte bir 1 saatte bir emzir sarılık olmasın
Tazeanneb Partk hayırlı olsun canım en az 2 saatte bir emzir. 2 saatten fazla uyursa uyandırıp emzir. Sarılık olmaması için.
ZeynoEylul24 Partk azar azar emecek zaten çabuk doyar şimdi ama sen elinden geldiğince emzir 1 saatte falan.
Partk Kızlar tsekkrler herkese en fazla saatte bir emziriyorm. Emmezse ayagının altını braz sert sıkıyorm uyansın diye
GizemAtakan Partk süreklii emzir. 2 saatte bir 1 hafta emzir hatta 15 dakjada bir yeterki sarılık olmasın diye ben öyle yaptım sonra o uyanınca emzirdim