Merhabalar, bebeğim 10 aylık ve 2 aydır kaşıkla bir şeyler yedirmemi engelliyor, kendi tutarak ya da gıda parçalarını benim elimle ağzına vermemle yiyor, dolayısıyla sıvı çorba muhallebi vs yediremiyorum. Bu süreç geçici mi acaba, ne zaman düzelir, bu şekilde yemek seçeneğimiz az 😞