Kızlar doğum sonrası göbeğim kaldı biraz Doğumdan önce de inatçı bi göbeğim ve ne kadar zayıflasam da erimeyen yanlarım vardı şuan da da bebeğimi emzirirken sırtım çok ağrıyor ve çok hareketli bi bebek olduğu için altını üZerini değiştirken çok Eğilmek zorunda kalıyorum sırtıma felaket bi ağrı yapıştı ve duruşum boZuldu göğüslerim biraz sarktı hal böyle olunca bende bu korseye şans vermeye karar verdim şimdi sorum şu sizce askılı mi almalıyım askısız mi