arkadaşlar merhaba. 2gün önce eşimle bir delilik yapıp oğlumun saçlarını makine ile kestik, bukle bukle saçları vardı çok sevimliydi tabi biraz uzamıştı, eşim rahatlar dedi hazır evdeyiz diye gaza da geldik, bi an kesiverdik bildiğimiz asker traşı gibi oldu, sonradan çok üzüldük ikimizde günlerdir moralimiz bozuk tamam kökü onda uzar ama alışmadı gözümüz bebekliği gitti sanki çocuk oldu :( sizce ne kadar sürede uzar, acaba yine kıvırcık gelir mi saçları uzarken :( yorumlarınıza ihtiyacım var (bu arada oğlum 17aylık)
Yakamoz_93