Deletedmom283 Tuba61 Gereklilik diyemem, ama kızım 3 aylık iken taktım şuan 19 aylık hala boynunda, oğlumda 3 ay 2 günlük bir hafta olmuştur sanırım takalı 🌈🐿 memnunum, tavsiye de ederim evet 🌷
DenizAnasi06 Tuba61 bizdede var agzinin suyu cok akiyordu kesildi bunu arkadasimin cocugundada test etmis olduk ama onun disinda bi etkisi varmi yokmu emin degilim 😑
Esmaonay Tuba61 yarıyor vallaa bende dişte kolaylık olsun diye aldım taktım. 3 diş patlattı az bi pişiği oldu onun dışında hissetmedik bile sonra banyoda çıktı kolyesi bende tekrar takmadım alt tarafı boncuk diye ogün de babamlara gittik arabamız arızalanınca orda kaldık azı dişin şiddeti midir kolyenin hikmeti midir bilmem ama çocuk çıldırırcasına ağladı sabaha kadar gezdirdik evin içinde yok eve geldim hemen taktım o gün bugündür toplam 14 diş patlattı sadece pişik oluyor Allaha şükür 🙏 kısacası alın fayda ediyor 😄💛🌼
Macidenezkerimali Tuba61 benimde bebeğim 3 aylık ve gaz sancısında kıvranarak ağlardı 15 gündür takıyoruz gazı oluyor ama en azından ağlamıyor ve daha rahat sanki bence faydalı