Aliim 🎈 Kızları Ankara Zekai Tahir Burak kadın doğum hastanesi nde doğum yaptım sadece topuk kanı aldılar genel başka kontrol yapmıyor hastane bize sadece 2 aylıkken istediğiniz bı Hastaneye kalça usg için gidin dediler ve sağlık ocağına kayıt yaptırın dedikler fakat şuan her hangi hastaneye kayıtlı değiliz kontroller hiç bı fikrim yok ne ne zaman siz nasıl yaptınız ? Nasıl yapmam lazım ?
bebisimbenm Aliim canim hastanede yapılacak bisey yok zaten dediklerini yaparsin sağlık ocağında kaydın olsun aşılar takibi yapılacak ve aylik olarak istedigin bir cocuk doktoruna yada aile hekimine gidersin..
Damlaaai Aliim canim her ay gidip kilo boy takibi yaptrman lazim . Biz gazi hastanesinde yaptiriyoruz randevu al ordan ilgili ve iyi bi hastane
Semreli Aliim bu arada ilk 10 gün sarılık için dikkat edin lütfen ben gündüzleri saat başı geceleri 2 saatte bir emzirdim çok şükür sarılık olmadık 1. Ayda da kalça ultrasonu cektirdik