Eşime arkadaşı söylemiş ınstagramda 3 tane ayakkabı 109 TL diye eşim de sipariş etti o kadar söyledim sipariş verme diye. Işe giderken giymek için ettim zaten dedi. Biliyor musunuz hanımlar yaa 3 tanesi de bir çıkar mi ayakkabıların dolandirildiikkk😅😅😅