Kbr7 beni anlatmissin benimde ilk cocugum. Kuvezde kaldi bir donem o zamanlar iyi kotu sutum vardi sagip goturuyorduk. Gelince bebegim ememedi kucuk oldugu icin sutumde azaldi oyle olunca ve hic emziremedim ilk zamanlar zoraki meme ucuyla veriyordum ama sut gelmiyor bebek gogsumde agliyor caresiz mama veriyordum. Sut azalinca ve emmekte istemeyince vermedim gogsumu bende kendimi kotu hiissettim boş memeyi cektriyorum diye. Simdi mama veriyorum buyuk oranda ama senin gibi gunluk sagiyorum ne kadar giderse kardir diye cok ugrastim ama olmadi. Canlari sag olsun