Kvldn Bebegim 10 aylık oldu doğdugu günden bu yana en büyük yardımcım anne karnındaki ses ( Kolik ) özellikle gaz sancısı oldugu günler ve uykuya küsünce dalamadıgı zamanlarda adeta uyuşturucu gibi sakinleştirip uyuttu çok işime yaradı gerçekten telefonumu uçuş moduna alıp dinletiyordum sonradan flaşa yükleyip hoparlöre taktım Deneyin gerçekten şok olacaksınız 😅❤️
Kubraaltuntas Benim kızımda 3 aylık bende dinletiyorum kriz dönemlerinde çok işe yaradı cidden uygulaması var bende ds 😊😊 ama azalttım baya sadece çok zorda kalınca açıyorum alışmasın istiyorum
Kvldn deletedmom4842 6 aylık olana kadar aşırı dinletiyordum şimdi bayağı azalttım son 1 aydır şşş şş sesi dinletiyorum huzursuz gecelerde