BiZim de dün 3.ay kontrolümüz ve menenjitle rota virüsü aşılarımız vardı. Birkaç gün önceden doktorumuzu arayıp sorduk, geciktirmeyelim aşıları mutlaka gelin dedi. Özel hastanede doktorumuz ve hastaneler şu an bomboş ne hasta ne çalışan var doğru dürüst içimiz biraz rahatladı o durumu görünce. Doktorunuz gelin dediyse mutlaka ihmal etmeyin derim ben.