Merhaba sevgili anneler benim bir konuda yardıma ihtiyacım var lütfen bunu bilen yaşayan varsa yardımcı olun benim bebeğim 3 ay 12 günlük ve uyku konusunda çok büyük sıkıntı yaşamaya başladık ben ve annem bebeği ayağımızda veya kucağınızda sallayarak uyutuyoruz ama son iki haftadır gözünden uyku aksa bile uykuya yatırınca öyle bi bağırarak ağlıyor ki anlatamam asla susmuyor bir saat bu şekilde zar zor uyutmayı başarsak bile 15 dk uyuyup geri uyanıyor bir fikri olan ya da bunu yaşayıp çözüm bulan varsa paylaşırsanız sevinirim 😢