Merhaba güzel anneler. Oğlum 9 aylık üst dişleri çıkıyor malum zor bir dönem. Çok huzursuz 😦 Emziriyorum, ısırıyor. Önceleri geçer sandım ama sürekli yapıyor. Hemen memeden çekince de ağlıyor. Ne yapmam gerekiyor bilmiyorum. Emzirmek çok ağrılı olmaya başladı 😔 Bu konuda tecrübeli anneler fikirlerinize ihtiyacım var 🌸🌸🌸