Sinemcvk Merhabalar arkadaşlar 2 aylık oğlum var kendini göğsüme yatırdığımda kafasını arada geriye doğru atıyor normal mi acaba bi sorunumu var tecrubeli anneler yardim edebilirmi
Asellim Sinemcvk 4 aylıgız hala yapıyor ayrıyetten 2 aylık kafasını dik tutamaz siz dedtek verin atmasın
sherlock_mom Sinemcvk 29 günlük oğlum var doğduğundan beri kafasını hep geri atıyo dik tutabilio yan dönüyor ve yüz üstü yatirdigimizda destek aldığı zaman ileri gidebilio sorun olucagini hiç düşünmemiştim
Durumommy Sinemcvk hiç bişey olmaz genelde öyle yapıyorlar hatta öyle uyuyorlar ters Hilal şeklinde :))) sen bide büyüyünce gör inadına öyle bir atıyorlar ki kendilerine :)))
fatmanur_yakup Sinemcvk canım kuzenimin bebeği de öyleydi doktora anlattı doktorda ys midesinde yada böbreğinde sorun vardır bakalım demiş ve taş çıkmıştı 3 aylık bebekte emzire emzire düşürmüştü
Sinemcvk Asellim bana kalsada normal zatende kaynanam bu konuda surekli biyeri agriyo kesin diye beynimin etini yiyo
isill Asellim benm kizim da 4 aylik ve ben bu konuya cok takilmaya basladim normal mi doktora da gdemyrz kafasini aslnda arkaya atmio yuz usti kydgmda dik tutuo kafayi kucagima aldgmda gezdirrken kucagmda kafasni sallio tutamio gbi kafasni sallainca vucudu da sallanio gbi oluo ve ben buna ck taklyrm
Derineda Sinemcvk bi yeri agridigindan yapmaz bi yeri agirirsa ağlayarak kendini ifade eder zaten . Ama her zaman belini tütün kendini bi anda atmasın bebiş. ALLAH korusun
Sinemcvk Derineda yok dikkat ediyorum zaten ona bende artik psikolojikmen biseymi var agrisimi var diye dusunmeye basladim bana kalsa normal bebek yani
Sinemcvk sherlock_mom benimkide aynen oyle canimda iste surekli dile gelince insan artik bi sure sonra dusumeye basliyo
Asellim isill bende kucagıma alıyorum kafasını arkaya atıyo emzirirken kafaısnı arkaya atıyo ama bence etrafı keşfettikleri için yapıyorlar bilemiyorum bence normal
Sinemcvk fatmanur_yakup aslinda atmada degil tam olarak gogsume yatirdigimda yada kucagima aldigimda kafasini geriye dogru verio sadece
Milandmrc Benim kızımda aynı, kafa hep arkaya doğru oda dik tutmaya çalışıyo yatmak istemiyo o yüzden. Yatarken kafasını yerden kaldırıyo. Her bebek farklı ama ben normal olduğunu düşünüyorum çünkü sırt üstü gögsüme aldığımda da boynunu önde tutuyo