İlk başta sma kullandık bebeğim içmek istemedi hipp denedim onu da içmedi bebelac gold denedim bebeğim çok çabuk acıkmaya başladı pek tok tutmuyor,sonrasında aptamil kullandım 4 ay kadar fakat o da ekonomik olarak bizi zorladı bugün bebelac normal denemeye karar verdim deneyerek bulabilirsiniz ya da doktorunuza danışabilirsiniz …