Dlrmsmrc Kızlar doğumdan iki buçuk ay sonra adet oldum. Ondan sonra hep lekelenme şeklinde oldu. Doğum yapalı 5ay oldu bu arada. Bu durum normal mi bilgisi olan paylaşırsa sevinirim. Emziriyorum ondan mıdır ki
Hasret Dlrmsmrc lekelenme normaldir canım bende bebeğim 4 aylık olana kadar bu durumu yaşamıştım tanıdığım bir hemşireye arayıp sordum oda kasık ağrın yada lekelenmen kötü kokulu olursa hastaneye git demişti
Ayaz0608 Dlrmsmrc bende de aynı durum var adet olamıyorum tarlusal kullanıyorum simdi 2 gündür adet olmak için