Allah allaaah neden başına iyi şeyler gelenler yazmamış hiç?
Neyse ki ben buradayım eheh. Benim 2 haftaya dikisler düşmüş, 40 çıktığında tamamen normale dönmüştü. Zor bir dogumdu, 5 dikiş vardı. Şuan 10 ay geçti uzerinden dikişe dair hicbir iz yok elbette ki.
İyi baktığınız temiz tuttugunuz muddetce sorun yasayacaginizi düşünmüyorum. Bir de iz kalmamasi açısından contracttubex krem öneririm.
Umarım sizin de bir an evvel iyilesir.