3 aydır çekiyorum ne gecem var ne gündüzüm. Bize sadece relactaz damla iyi geldi, gaz ilacı değil zaten enzim. Bebeğinizi emziriyorsanız anne sütün de ki laktozu sindiremiyorlar o yüzden gaz yapıyor. Relactaz da sindirmesine yardımcı oluyor, bir nevi gaz oluşumunu önlüyor. Kimyon, anason falan filan bunlarla bebeğinizi yormayın, geçicek sabredin. Doktorunuzla konuşup bu damlaya başlayabilirsiniz, okuduğum yorumlar da kullanan %90 kişi hemen hemen memnun kaldığını söylemiş.🌸