Kızlar internette böyle bi tarif gördüm bebeğine veren varmı? 4 ay mamasi diyor benim bebegimde 4 ayı doldurdu kilo alması gelisimi yavaş gidiyor ek gida için erken. Veren varmı bebeğine faydasını gören yada başka bi tarif bilen? Simdiden iyi geceler 😊