Ozlemcift Kızlar doğduğundan beri kakasını hep zor yapıyor oğlum doktor çatlak var dedi krem verdi bir aydır kullanıyorum geçmedi çok acı çekiyor oğlum başına gelen var mı neler yaptınız?
BusraElaa Ozlemcift hametan mavisini kullandim 1 haftada geçti canım. Sen yine de doktoruna soyle gecmedigini belki farkli bir krem verir.
Arzuuuu Ozlemcift bende Hametan ve kantaron yağıyla geçirdim iyi geldi ve şurup kullandım bağırsak düzenleyici
yuksekipek Ozlemcift bende kızımın kaka yapması için fitil kullanıyorum ve hemen yapıyor. Siz fitil kullandınızmı hiç
Ozlemcift yuksekipek hayır fitil kullanmadım hiç .bizim sorunumuz makatta açıldığı için korkusundan yapamiyormus.Aslinda kakası var ama hem açıyor hem korkuyor tutuyor içinde ve çok sıkıntı cekiyoruz
BusraElaa Ozlemcift tekrar doktora götürdüğümde doktor soyledi bide kizariklik oluyo kizariklik gecmisti ordan anladm
fero Canım makattan sa bir şırıngaya 5 ml zeytinyağı cek ve makattan içine sık elinde popoyu kapat biraz sonra bezle bir ıkınmada yapar inş bana doktorumuz söylemişti ve gerçekten işe yaradı rahat yapıyordu ondan sonra düzeldi çok şükür oğlum
Arzuuuu Ozlemcift zeytinyağı yada kantaron yağı nı denesen birde ben hem kantaron hem hametsn sürerdim her defasında
Ayaz0608 Ozlemcift başka da önerecek ne var bilmiyorum aslında çok şey var ama bebek olduğu için olmuyor
aysegull Ozlemcift bacoderm ve anestol kremi karıştır sür dedi. Bir kaç güne geçmişti. Dün altını alırken dikkat ettim tekrar çatlamış yine kullanmaya başladım. Çok geçmiş olsun