42 günlük bebeğim var tırnakları çok hızlı uzuyor ve yüzünü çiziyor ben de törpü almak istedim eşime e bebekten almasını söyledim o da set şeklinde almış ve içinde ki törpü bizlerin kullandığı törpünün küçüğü bugün kullandım ama öğrendim ki bebekler için kağıt törpüler varmış sorum şu benim kullandığımın bebeğe bi zararı oluyormudur sizler hangisini kullanıyorsunuz