Ebrugurkuzey Bebeğim uykudayken iç çekip ağlıyor çığlık atıyor kabus mu görüyor neden böyle yağıyor bunun için ne yapabilirim bebeği böyle olan annelerimiz varsa yardım etsin lütfen 🙏
iki-bal-kiz-annesi Ebrugurkuzey bence bütün bebekler öyle benım kızımda öyle uykusunda ağlıyor korkutuyorlar galıba zamanla gecıyo bazen de gülüyor uykuda Ozaman da güldürüyorlar derler geçer zamanla her bebek öyle
Siyahbeyazl Ebrugurkuzey Butun bebekler oyle normal yani, bi teyze gelmisti bana kizim o ara uyuyordu ve aglamaya basladi teyzede ozaman bak kizim kabus goruyor senin ciciklerini kesiyorlar onun icin agliyor demisti cok gulmustum haha
Msstiskaya Normalde atmadığı kahkahayı uykusunda atıyor yavrum. Agladiginda da öyle acıklı agliyoki … Bütün minikkerde oluyor sanırım