8 ocak doğumlu kızım, bir hafta 10 gündür tek meme yetmiyor gibi alıp bırakıyor memeyi emdikten sonra sanki süt gelmiyor ama emmeye devam etmek istiyor gibi bende ne yapacağımı şaşırıyorum. Diğer memeyi de veriyorum ama biraz emip aynı şeyi yapıyor. Acaba diyorum sütüm mü azaldı? Tazyikli mi gelmiyor? Gazı mı var anlamıyorum😢