Merhaba anneler. Bebegimin makatı olması gerektiğinden biraz vajinaya yakın olduğu için sürekli kabızlık problemimiz var. Hergun fitil kullanıp yaptırıyoruz doktorumuz öyle söyledi. Ama iki gündür koyduğum fitil bir iki saat sonra geri geliyor kakasiz. Sizce neden olabilir. Ve doktorumuz gerekirse 1 yaşına kadar fitille yaptıracağız düzelene kadar dedi. Bu kadar uzun kullanmak zararlimidir. Tecrübelerinizi paylaşırsanız sevinirim.