Decetinky canım benim mecbur çıkılıyor market için. Bende çıkıyorum ama çok dikkat ediyorum. Elimi hiç bi yere değmiyorum. Eldiven varken bile Bim de bugün dezenfektan sıktım misal. Aldıklarımı kapıda tek tek silip eve sokuyorum. Eve girer girmez üst baş komple değişiyorum. Yüzümü sabunla yıkıyorum. Ellerimi 20 sn sabunla yıkıyorum. Hatta üstüne kolonyağı döküyorum. Komple işim bitince kapı kolları, ışık prizleri ve anahtarı bile siliyorum 🤗 biz tedbir alalım gerisi Allah ın takdiri. 🙏🏻